Du kommer ha ett nära samarbete med säljare, kunder och leverantörer där du agerar stöd i försäljningsprocessen. Här ansvarar du för hela resan – från den första kundkontakten till ett ordererkännande.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att jobba med offerter, layouter/förslag, kalkyler/priser, CRM-system, lager- och leveransstatus. Då rollen är ny kommer du tillsammans med dina kollegor få ansvara för att utforma rollen. Genom din struktur och din goda känsla för service minimerar du ledtider och skapar effektivare projekt, och i slutändan nöjdare kunder.
Som teknisk innesäljare blir du del av säljteamet med du kan räkna med att jobba nära samtliga kollegor på företaget. Du rapporterar till Daniel som är VD och du kommer även arbeta i nära samarbete med Emanuel på Eftermarknad.
Du jobbar på plats på kontoret i Göteborg med möjlighet till remote-arbete. Inom en 2-årsperiod kommer kontoret att ligga söder om Kungsbacka för att ge möjlighet åt kunderna att vara mer delaktiga i projekten.